literaire garens haakboek

Haak designer Cindy Wang, beter bekend bij de meeste als De Geeky Hooker, heeft veel aandacht gekregen in de afgelopen jaren voor haar jaarlijkse activiteitenverslag van het verbergen van haar eigen amigurumi wezens gedurende Comic Con in San Diego. Deze lekkernijen degenen die hebben gekregen om haar werk te kennen. Het plezier onlangs verspreid naar de oostkust toen ze hid gehaakte superhelden rond New York City. Deze leuke houding die haar inspireert “Haak ninja” feestvreugde kan haar hele boek Literary Yarns worden gezien: Haak Projects Geïnspireerd door Classic Books.

Inspiratie voor Crochet

Cindy is geïnspireerd door veel verschillende dingen, in de eerste plaats mensen en personages uit boeken en films. Ze deelt in de inleiding van Literary Yarns,

Ik gehaakt een beetje Frida Kahlo, een fuzzy Link uit The Legend of Zelda, een miniatuur Walter White van Breakking Bad, een schat Harley Quinn uit de Batman-serie, enzovoort.”

wit konijn amigurumi in literaire garens

De inspiratie van de twee dozijn amigurumi patronen Literary Yarns komen, Natuurlijk, uit de literatuur. Dit zijn tekens die de meeste mensen hebben gehoord en velen hebben als nostalgische favorieten uit hun favoriete boeken (en soms de bewegingen daarvan vervaardigde). Velen komen uit boeken die u zou vinden op een middelbare school leeslijst (The Scarlet Letter, Animal Farm en Frankenstein), boeken die u kan worden geïnspireerd om eens door te lezen als u werken aan deze haak patronen.

Literaire personages en plot Lines

tovenaar van oz haak aan de literaire garens

Dit boek staat vol met gevoel van eigenzinnigheid Cindy's. Er zijn “citaten” bovenaan elke sectie die zijn op basis van de oorspronkelijke literatuur een garen-y thema past. Bijvoorbeeld, het gedeelte over The Scarlet Letter leest, “Maar dit heeft amigurumi van passie, geen principiële, noch zelfs doel.” (In het origineel, het woord “amigurumi” is “zonder”.)

Cindy geeft ook een korte introductie van het verhaal voordat je in de patronen. Soms is het een brutale samenvatting van het verhaal; Trots en vooroordeelGegeven beschrijving omvat: “Jongen wordt verliefd op meisje en stelt voor het huwelijk. Meisje daalt omdat jongen is een eikel.” Soms is het meer een leuk weetje, zoals het delen van de Wizard of Oz dat, hoewel de technicolor film had robijnrode pantoffels, het oorspronkelijke Dorothy karakter in de literatuur droeg zilveren schoenen.

Leer de grondbeginselen van Amigurumi Crochet

literaire garens haken tekens

Toen ik de afgewerkte producten Ik hoef niet na te denken over de manier waarop ze worden aangebracht of deze stappen kunnen worden gevolgd, Ik maak ze gewoon op mijn manier tot alles er goed uitziet. Als ik het schrijven van een patroon dat is bedoeld om te worden gevolgd door anderen, Ik moet goed zijn voor elke stap en zorg ervoor dat alles zo duidelijk mogelijk.” – Cindy Wang in een interview met Tempel van Geek

Cindy zegt in het begin van het boek dat als je nog nooit eerder dan hebben gehaakt moet je de basis te leren alvorens verder te gaan, maar de waarheid is dat ze biedt voldoende gedetailleerde instructies in het begin van dit boek dat de meeste beginners zichzelf in staat om te leren van zal vinden het boek zelf. Er zijn foto tutorials voor het starten met een magische ring, starten van een spiraal in vasten, identificeren voor en ruglussen, afsluiten stuks, toetreden secties, en het toevoegen van gegevens met oppervlak gehaakte. U kunt zeker verwijzen naar basic online handleidingen om te helpen met afnemende steken, werken half stokje, en alles wat je in de problemen met als je een beginner tot amigurumi / haken. Elk haakpatroon bevat makkelijk te begrijpen schriftelijke instructies met duidelijke foto gidsen waar nodig en extra opmerkingen om u op weg te helpen. De patronen zijn voornamelijk werkzaam in kamgaren gewicht garen met behulp van een maat E haaknaald (met sommige delen in een kleinere of grotere hoek zoals aangegeven).

Frankenstein amigurumi uit literaire garens

Wat anderen te zeggen hebben

“Napoleon, het varken in George Orwell's “Dieren boerderij,” is een tiran die de macht grijpt en maakt van de boerderij in een dictatuur. Maar in het nieuwe boek Cindy Wang's, “literaire Yarns,” Hij is klein en roze en onweerstaanbaar schattig, een tubby bal van garen het dragen van een monocle.” – Alyson Ward

“Echt schattig idee, deze kleine jongens zal ziet er geweldig uit het versieren van mijn boekenkast. De instructies zijn duidelijk en er zijn veel foto's in de tutorials. Ik ga naar degenen die ik wil vervolgens de boek aan mijn neef die ook uit naar het maken van een aantal voor haar planken maken. Ik zeker aanraden.” – Kimberly, Goodreads

“Literatuur liefhebbers kunnen boekenplanken versieren, kondigen een liefde voor het lezen, en pronken met ambachtelijke kennis met schattige amigurumi, zoete gehaakte tekens die eenvoudig te maken en onmogelijk te weerstaan!” – Haak Envy

Auteur

San Francisco gebaseerd en haak-geobsedeerde schrijver, dromer en creatieve geest!