Haak Boekbespreking: Vezel verzamelen

Overzicht van het boek van de haak van deze week is van Joanne Seiff van Vezel verzamelen: Brei, Haak, Spin, en kleurstof meer dan 25 Projecten geïnspireerd door Amerika's Festivals. Hoewel dit niet strikt voor crocheters, het is een echt leuk boek dat ik denk dat elke crocheter zal waarderen. Het toont enkele van de meest populaire vezel kunstfestivals in de natie en heeft projecten geïnspireerd door die festivals. Wat een geweldige zomer lezen! De auteur zelf reisde naar elke één van de festivals in het boek (um, jaloers!) Er is dus een echte gevoel van waardering, plezier en avontuur dat alle pagina's samen draden.

Wie dit boek is voor

Dit boek is ideaal voor iedereen die aanbidt beurzen en festivals waar vezel kunsten zijn featured. Als u naar sommige geweest bent dan krijg je nostalgische kijken naar hen in dit boek. Als u wilt gaan naar meer, Dit boek kan geven u grote ideeën over een aantal van degenen die dat je zou echt graag willen wonen. En zelfs als je niet veel van een reiziger kan u vinden dat u genieten van plaatsvervangend “bijwonen van” de festivals door lezing over hen in de Seiff boek!

Omdat de projecten in het boek voor verschillende ambachten zijn, Dit boek kan worden gebruikt door mensen met uiteenlopende belangen in vezel kunst. Het is ideaal voor degenen die niet alleen haak maar ook breien, spin en meer. Omdat het zwaar op niet-haak projecten is het goed voor crocheters die bereid zijn om uit tak in andere gebieden van de vezel Kunsten. Echter, het is een goed boek voor iedereen die geïnteresseerd is in de vezel kunst helemaal. Waarschuwing – het zal maken u wilt wonen een fiber-festival!

Indeling van deze vezel kunsten boek

Dit boek begint met een geweldige introductie (die ik heb al geciteerd eenmaal op deze blog). Het boek is gevolgd door vier belangrijke secties, die verdelen van de natie populaire vezel festivals per regio: Noordoosten, South, Midwest en West.

Elke sectie heeft 2-4 hoofdstukken. Elk hoofdstuk bestaat uit één festival. De hoofdstuk beschrijft het festival, bespreekt enkele van de meest opvallende elementen van het festival (zoals de demonstraties) en dan heeft de stapsgewijze instructies voor ten minste één project. Het project kan worden iets dat kan worden haakwerk of gebreid of het kan een verwante kunst. Bijvoorbeeld, Eén van de projecten voor de Maryland schapen en wol Festival is “Leren Hand kleurstof veelkleurige garen”.

Aan het einde van het boek vindt u een gids voor technieken die worden gebruikt in de projecten (inclusief tekst instructies met foto 's), een lijst met resources voor de artikelen aanbevolen in het boek en een volledige index.

Haak projecten aanbevolen

Ik ben triest om te zeggen dat het boek zwaar op de breien en andere niet-haak projecten is (Hoewel sommige van hen van gehaakte rand voorzien). Niettemin, Er zijn een paar projecten voor crocheters in dit boek. Ze zijn:

Gehaakte wol Roving zitkussen

Haak berg rimpel sokken

Mannen haak bespotten kabel trui

Waar moet ik heen?

Ik heb nog bij te wonen een enkele vezel festival (We hebben een HELEBOEL soorten festivals in de stad van San Francisco maar dat is niet een van hen). Ik zou willen maken het voor sommigen in de nabije toekomst, Hoewel. Waar je geweest ben en zou u aanraden?

Kathryn

San Francisco gebaseerd en haak-geobsedeerde schrijver, dromer en creatieve geest!

3 Opmerkingen: